De etalage als nieuw reclame medium

EyeTouch is een nieuwe manier van reclame maken in de winkelstraat. Elke winkelruit of etalage kan omgetoverd worden in een interactieve site. Een combinatie van beweging, videoprojectie en software maken de EyeTouch tot een uniek product. De EyeTouch is 24 uur per dag inzetbaar en kan de interesse van de consument trekken, de consument voorzien van informatie of op een bijzondere manier producten verkopen.

Consumenten kunnen in elke winkelstraat kennismaken met de interactieve winkelruit. Het unieke van dit concept is dat de consument zonder veel inspanning direct in contact komt met het gehele assortiment van de winkel of zich kan aanmelden voor meer informatie via email of SMS.

Retailcommunicatie
Uit onderzoek blijkt dat consumenten de etalage gebruikt als criterium voor wat men in de winkel kan verwachten. Men kijkt vooral naar etalages om een idee te krijgen van het assortiment, voor het achterhalen van aanbiedingen en het achterhalen van nieuwe producten en/ of merken. De etalage dient volgens de consumenten overzichtelijk, eenvoudig en kleurrijk te zijn.

Retailers zijn steeds opzoek naar nieuwe manieren om de aandacht van de consument te trekken. De interactieve winkelruit is een beleving op zich. Vanwege de vele mogelijkheden kan men eindeloos variŽren. In de winkelstraat gaat dit het straatbeeld veranderen en winkeliers ook na sluitingstijd een nieuw medium bieden om de consument te verleiden. Met deze touch-technologie kan men iedere ruit geheel klikbaar maken.

Naast winkelruit projectie is er ook de EyeStep. Consumenten kunnen in de winkel, op evenementen of beurzen kennis maken met een interactieve (winkel)vloer. De EyeStep tovert iedere vloer om in een spannende, interactieve video waarbij producten en merken gepresenteerd worden.

Veel meer over etaleren en etalages vindt u op de
etalage.startpagina.nl.

Meer informatie
Veel informatie vindt u op de warenhuis.startpagina en de
management.startpagina. Verder op de motivatie.startpagina, de arbeidsmarkt.startpagina en de onderhandelen.startpagina.





 
 
 
 

Disclaimer    Webmaster